2012. október 7., vasárnap

Rózsás komód




Sublót
Rózsás komód
régimódi lányszobába való rózsás komódommal szeretnék benevezni erre a kategóriára a játékban. Lehet, hogy majd küldenék be egy másik bútorátalakítást is, ha már lehet kettővel is nevezni...:)
Anyagok: régi fakomód, képkeret, fehér és okker zománcfesték, fehér alapozó, akrilfesték, faragasztó, fatapasz, csiszolópapír, képkeretnyi darab virágos textil, ugyanakkora vatelin, tapétaragsztó, kerámia bútorgomb
Technika: festés, átalakítás
Az alapbútor lecsiszolása, tisztítása után a hibákat fakittel javítottam. Lealapoztam, majd vajszínűvé kevert zománcfestékkel két rétegben lefestettem. Az ajtóra faragasztóval rögzítettem a képkeretet, bele a vatelinnel párnásított textildarabot. Az ajtót gyöngyházas-türkizes pasztellre kevert akrillal festettem le, a réti bútorgombot lecseréltem egy kerámiára. Belül a vajszín zománcfesték került, a felső fiók előlapját és a polcot a rózsás textillel ragasztottam be.

4 megjegyzés: